Vis enkelt innlegg
Gammel 26-11-04, 14:48   #4
dingpot
Seniormedlem

dingpot sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Rogaland
dingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressurs

Snille Nille! Du er bare toppen du, altså!!! Tusen takk for at du "lyser meg opp litt". Det som er så stilig, er at selv om jeg spiser såpass lite, så virker det ikke som at forbrenningen skrus ned, for jeg fryser ikke, og føler meg slett ikke slapp. Snarere tvert imot! Før, da jeg gikk på lavfett/lavkalori diett, satt jeg og frøs med varmen på fullt og masse tepper rundt meg, mens nå sitter jeg med singlet, halv varme og koser meg! Og det er samme temperatur ute som i fjor på denne tiden (da jeg holdt på med lavkalori/lavfett diett).

Likevel har jeg lovt meg selv å ikke komme under 1300 kcal fra nå av, men det later til at det kan bli vanskelig enkelte dager... Lagde meg nettopp en tallerken taco (150 g kjøtt, egen kryddermix, 2ss seterrømme og litt salat), men stoppa halveis i tallerken, fordi jeg ikke orker mer! Men jeg må si at jeg liker det litt, også! Herlig å vite at jeg har full kontroll, og ha fått bekreftet at magen min ikke er et bunnløst dyp likevel!

Takk for oppmuntring Gunnar! Du er god du også! Jeg skal ikke hakke på deg for at du ikke leter opp info i andre innlegg, for jeg har ærlig talt ikke skrevet så mye her... Så du er unnskyldt! Jeg bør kanskje svare på det du spurte om (eller det du ba meg spørre meg selv om):

Ja, jeg går ned i vekt (raskt også, foreløpig, synes jeg ihvertfall!), og jeg har det kjempebra! Mye bedre enn før jeg la om kostholdet til lavkarbo! De er så herlig å ikke tenke på mat hele tiden, kunne stoppe midt i et måltid, ikke gå å være sugen på noe godt hele tiden! Før bare kunne jeg ikke stoppe å spise før det var tomt, nå har jeg ikke problemer med å stoppe i første biten engang! (eller for den saks skyld avstå helt). Jeg avstår fra alt som ikke er forenlig med mitt kosthold, og lager heller "lovlig" snacks om jeg vil sette litt ekstra pris på meg selv.

JEG ER SÅ FORNØYD MED LIVET MITT, OG HAR BLITT SÅ GLAD I MEG SELV (og dermed glad i alle rundt meg også! Fred og glede innad gir fred og glede utad )

(ble dette fryktelig klissete?? jaja, det er nå sånn jeg føler det da! )

Dere er så gode atte! Takk skal dere ha!

Ingenting er umulig -det umulige tar bare lenger tid. Namaste

"Hvis du gjør som du alltid har gjort, får du som du alltid har fått"
dingpot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: naturlige råvarer/lavkarbo Svar med sitat