Vis enkelt innlegg
Gammel 04-06-07, 10:51   #11
charletta
Juniormedlem

charletta sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Bryne
Alder: 49
charletta er på en erverdig vei
Unhappy

Sv: Jeg er i ketose , noen spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Lula, personen du svarer følger Ketolysekuren. På ketolysekuren spiser man svært lite karbohydrater og legen som har laget opplegget anbefaler derfor at man tar vitamin og mineraltilskudd. Pillene det er snakk om her er alså vitaminer og mineraler, og ikke slankepiller. Man MÅ ikke ha pillene om man følger Ketolysekuren, men der er absolutt anbefalt for optimalt resultat. Om man kjøper pillene seperat på helsekost vil det være mye dyrere. Derfor anbefaler vi å kjøpe dem på nettbutikken til www.ketolyse.no. Da får en akkurat de tilskuddene man trenger, hverken mer eller mindre.

Ketosen tar dessverre ikke knekken på søtsuget for alle. Noen opplever at de mister matlyst og søtsug. Noen mister matlysten men ikke søtsuget og noen mister søtsuget men ikke matlysten. Det finnes ikke noe fasitsvar.

De fleste vil nok gå ned i vekt om de er i ketose, men ketosen i seg selv er ingen garanti for vektnedgang. Man kan være i ketose og ikke miste et gram, - og man behøver ikke være i ketose for å gå ned i vekt. Som med alt annet er dette veldig indivuduelt og heller ikke her finnes det noen fasit !

Nå ble jeg litt engstelig! Betyr det at selv om jeg er nå i ketose, så er det ikke sikkert jeg vil klare å gå ned i vekt? Ser det er så mange som raser ned i vekt, så da tenkte jeg at dette var det perfekte for meg. Sitter her som 2 barns mor med 15 kilo for mye rundt magen hehe..

Håper inderlig ikke jeg kommer til å spise såååå mye fet mat til ingen nytte.......... Ble såå glad da stixen ble rosa etter dag 2, men da er det ikke noe garanti likevel?!

charletta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat