Vis enkelt innlegg
Gammel 26-11-04, 16:19   #8
dingpot
Seniormedlem
 
dingpot sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Rogaland
Innlegg: 542
dingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av Nille

Hm, en liten vårløk veier vel 20-30 gram - og den inneholder 1 karb i følge Fitday. Men der står det samtidig at 100 gram vårløk har 5 netto karber ?? Den der skjønte jeg ikke - men det kommer vel an på størrelsen da ? Uansett høres 1.6 pr 100 gram litt lite ut. Hvor var det du fant det henne ? Jeg spiser store mengder vårløk og kunne godt tenkte meg at den skal ha lavere karb !!

har engelske vårløker mindre karboser enn våre??? da tar jeg meg en tur over pytten for å handle inn og ha i frysen! vårløk er godt! hihi!

http://www.low-carbdiet.co.uk/ og bruk menyen til venstre (carb counter)

Her stod det også at macademia nøtter inneholder kun 4,8 g karbo per 100 g. Stemmer dette?? i så fall skal jeg jammen kjøpe inn MASSE macademianøtter! Hvor får man kjøpt disse? kan ikke huske å ha sett dem på MAXI...

__________________
Hilsen DingPot - Alveprinsessen

Ingenting er umulig -det umulige tar bare lenger tid. Namaste

"Hvis du gjør som du alltid har gjort, får du som du alltid har fått"

Sist redigert av dingpot : 26-11-04 kl 16:31.
dingpot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: naturlige råvarer/lavkarbo Svar med sitat