Sv: Jeg går F*** meg på veggene snart
På tide med en liten update. I helgen la jeg inn en planlagt oppkarbing, som også hadde sammenheng med flatfylla fredagen. Det var ikke mye jeg la til. Spiste en big-mac meny lørdagen, samt egg og bacon til frokost, og et knekkebrød til kvelds. Søndag skeiet jeg bra ut med egg og bacon til frokost, en skive med peanøttsmør til lunsj, 2 rekesmørbrød, en liten soft-is og to tortillas med vanlige lefser. Ikke så fryktelig mye karber, men herregud så jeg kjennte det på kroppen. Gikk opp 2 kg i løpet av helgen, hadde store søvnproblemer natt til søndag, samtidig som jeg kunne tjent meg rik som gasskraftverk.
Dette var nok akkurat det jeg trengte, en kraftig påminnelse om hva mye karbo gjør med kroppen. Soft-isen smakte himmelsk, men ellers var det fint lite som brakte tilbake noe savn. Kan faktisk anbefale en kontrollert sprekk til de fleste, jeg ble i alle fall sinnsykt klar over hva jeg ikke skal gjøre, nemmlig sprekke igjen.
Har bare 8 kg igjen til målvekt, men satser på 10. Det jeg gruer meg til nå er når jeg faktisk må legge om kostholdet......
|