Skriver litt igjen ...Jeg er 164 cm og veide i 2001, 85 kilo. Hatt lavt stoffskfte siden 1994, bruker Levaxin og Liothyroin. Har hatt samme lege i alle år, en veldig flink èn. Våren 2003 så tok legen en grundig undersøkelse av meg fordi jeg ønsket å begynne med xenical. Brukte det noen måneder men jeg klarte ikke å spise slik jeg skulle (fettfattig )...og konsekvensen var veldig diare (måtte bruke bind). Begynte i steden med en fedontilnærmet diett og sakte men sikkert så begynte jeg å gå ned. I 2005 veide jeg 76 kg. I samråd med legen begynte jeg høsten 2005, med Reductil. Har gått på det i over ett år, gikk ned til 68 kg, pause 6 mnd og har da gått opp til 71 kilo. Var hos legen på onsdag og fikk Acomplia. Skal prøve disse i fire måneder og se om jeg kan ta knekken på de siste fem kiloene. Er det noen som har erfaring med Acomplia? Det jeg ikke skjønner ,er: Jeg har nå et balansert og godt kosthold uten for mye karbohydrater. Dette er innarbeidet takket være Reductil. Nå har vekta stoppet på 71 og står dønn stille. Hvis jeg skal ned til 66, må jeg slanke meg da??..Jeg vil ikke slanke meg, for da vet jeg at jeg går opp igjen når jeg går tilbake til det vanlige..Må nevne at jeg trener! Er det noen som har råd om hva jeg skal gjøre? Lea