Vis enkelt innlegg
Gammel 08-06-07, 16:12   #32
Gamla
Potius sero, quam numquam

Gamla sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Sv: Hjem-is med sukkerfri-pakke

Sitat:

Sv: Hjem-is med sukkerfri-pakke

I dag kom Hjem-is hit, jeg kjøpte den med vanilje og sjokoladesaus. Det som står på nettsiden om næringsinnhold er feil.
Boksene er på 69g, 12 karber per 100g, dvs 8.28g. Så man kan greit spise en boks en dag i blant.

Sitat:

...i så fall vill det jo også si att hjemis-lightisen også har færre karber
selv om prosenten polydextrose ikke er oppgitt. ??

Sitat:

Så da har altså Hjemis sin light jordbärbeger som jeg fikk oppgitt skal ha 11g polydextrose bare 1 karb da ettersom den har 12 i utgangspunktet?
Er ikke det for godt til å være sant??:O:O

Nannah,vanligvis hvis ikke prosenten av polydextrose er oppgitt gjelder den KH mengden pr 100 g som er oppgitt,- men som du ser på det første svaret her har det vært feilmerking på sjokoladeisen, og det gjelder sikkert også jordbærisen.
Ja, det er alltid slik at hvis noe ser ut til å være for godt til å være sant,- ja så er det det!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat