Vis enkelt innlegg
Gammel 08-06-07, 21:21   #4
Lea
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 56
Innlegg: 9
Lea er på en erverdig vei

Sv: Lavt stoffskifte&ny livsstil

Heisan
Joda, vi har gått igjennom evt. bivirkninger. Acomplia skal ikke brukes av personer som har vært eller er deprimerte(les;klinisk). Jeg har aldri vært depressiv. Jeg har fått Acomplia fordi det skal fungere bra mot stor mage ...Jeg har en typisk epleform, slik at jeg sånn sett ligger i faresonen for å utvikle diabetes2 og hjerte-og karsykdommer.

Jeg har ikke hatt noen bivirkninger med bruk av Reductil. Om jeg får bivirkninger av Acomplia gjenstår å se...har brukt de i tre dager nå uten noen...

Mulig jeg etterhvert kan leve godt med mine 70 kg og/eller kanskje jeg må bruke flere år til før jeg er kvitt de siste kiloene, men heller det enn å slanke meg. Fortsatt har jeg jo noe å gå på i forhold til å kutte ned på "godsaker" som vin, øl, kaker og potetgull (i helgene og av og til i ukedager)...

Jeg har sett på Rachel Ray på tv...der har de alltid sånne slankeprodukter...for et par uker siden så så jeg hun hadde noe "chips"aktig greier som hun sa smakte som ekte potetgull...har noen sett programmet? og sett dette produktet i Norge?

Lea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat