Vis enkelt innlegg
Gammel 08-06-07, 22:50   #5
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Lavt stoffskifte&ny livsstil

Opprinnelig lagt inn av Lea, her.

Jeg har nå et balansert og godt kosthold uten for mye karbohydrater. Dette er innarbeidet takket være Reductil.

Jeg er ikke noe for piller ved vektreduksjon så svaret er basert på det.

Stusset litt over sitatet ditt over. Er du sikker på at det er Reductil som gjør at du er på ett balansert og godt kosthold?

Hva lærer du av å bruke piller? Tror du heller må lære deg å spise riktig og fortsette ditt sunne kosthold uten piller, for du kan ikke gå på piller resten av livet.

Nei, du må ikke slanke deg. Men når du har så lite kg å gå ned så er det best å ta det sakte. Prøv å kutt ned på karboene ytterligere hvis du ikke får effekt (nedgang) på noen uker (helst uten piller da de gir falsk trygghet). Det skal ikke store omveltingen til å gå ned noen kg. Først kan du jo prøve om du klarer å holde vekta med den kosten du har nå. Så kan du gjøre små endringer (kutt ned på karbene).

__________________
Mvh donjuanwannabe
Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat