Vis enkelt innlegg
Gammel 09-06-07, 18:52   #23
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: I ketose, går for sakte ned, trenger hjelp!

Opprinnelig lagt inn av donjuanwannabe, her.

Ikke kutt ut smøret, det er det eneste meieriproduktet som ikke senker/stopper vektnedgang. Fordi det er rent fett!

Men det har jo Cocosa også!! Om noen reagerer med stopp i vektnedgangen på grunn av bl.a meiersimør, så kan det være greit å kutte det ut i nedgangsfasen, dette må en hver finne ut, og vi er som det sies igjen og igjen ikke like. Det finnes ingen garanti for at det som funker for en, eller de fleste for den saks skyld, funker for f.eks Thorwald.
Av partystoppere, så tror jeg mange kan føre de tilbake i kosten etter at man har nådd ønsket vekt. Jeg legger f.eks ikke på meg av å spise falafel flere ganger i uka, men jeg går ikke ned heller. Ergoet skjønner sikkert de fleste

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat