Vis enkelt innlegg
Gammel 09-06-07, 21:07   #14
blyanten
Medlem

blyanten sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Alder: 44
blyanten er ny på veien

Sv: Et spørsmål angående spiseforstyrrelse light og Atkins

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Når det gjelder jenta som det sies skal ha dødd av Atkins, så kan du fortelle venninna di at hun var for det første ikke svært overvektig, hadde et arvelig problem med hjertet (om jeg ikke husker feil), og satte i gang dietten på egen hånd, inspirert av sin mor, MEN kuttet ned på fettet. Altså lavkarbo og lavfett. Ikke særlig lurt på noen som helst måte.
Samme med han mannen som fikk et hjerteproblem og måtte opereres. Han hadde over lengre tid gått på Atkins, så han bestemte seg for å saksøke... At han i tillegg hadde spiste masse pastrami og ostekake på daglig basis, ville han ikke ha til å være relevant. Han tapte rettsaken, appell og hele pakka.

Jeg skal ikke påstå at Atkins funker for alle, men det er en mengde levende beviser for at det er en god diett

Lykke til med venninn di, håper hun finner ut av det, høres ut som en uholdbar siuasjon...

Fin info, skal fortelle det om hun kommer med det igjen. Hun er ikke den eneste som har kommet med den utalelsen. Uansett, var vel ikke hun(jenta som fikk hjertestans) den første her i verden som kolapset pga slanking, uansett metode...

Ja, det er absolutt en uholdbar situasjon for henne, en føler seg rett og slett maktesløs .......

blyanten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat