Spis deg slank i Trondheim, og omegn!
Heisann!
Som jeg har forstått så er det flere her som har hørt om SpisDegSlank dått NO...og som jeg også har forstått så er det flere her som ikke bor i Oslo og omegn, hvilket betyr at de ikke får muligheten til å prøve denne dietten..! Jeg er en av de... Er du også en av de som bor i Trondheim og omegn, og gjerne vil prøve dietten, LES VIDERE!!! ;D
Jeg har et forslag som er verdt å prøve ut... SpisDegSlank-folka (Heretter nevnt som SDS-folka) vil ikke levere varene sine til Trøndelag, og det er utrolig kjedelig! Men hva om vi hadde vært 20 stykk som hadde kommet med et tilbud de ikke kunne si nei til?
En av oss ordner med henting av varer i Oslo, og frakter varene til Trondheim, hvor hver enkelt kan hente sin diett? Den som evt henter varene i Oslo kan kjøre direkte til (la oss si) Lerkendal Stadion, hvor alle kan møtes og hente maten sin Vi kunne lagt sammen en pot med penger slik av en evt sjåfør slipper å betale bensin/bompenger selv, samt få en middag og lunsj/kveldsmat på veien Vi kan undersøke muligheten for å bestille diett for en måned hver... Jeg ville hatt store problemer med å si NEI til et slikt tilbud, og jeg antar at det eneste som vil hindre SDS-folka i å gå med på dette vil være manglende kapasitet til å håndtere kundemassen de allerede har.
Planen min er at vi i første omgang mobiliserer en gruppe som ønsker denne dietten, og finner samtidig en evt. fraktmåte. Deretter kommer vi med et forslag til SDS-folka om et forskudd på handelen, og informerer de om fraktmåte og evt formaliteter.
Hvis det er noen av dere som vil bli med på dette, vil jeg gjerne ha en PRIVAT MELDING om dette. Der vil jeg gjerne at du skriver navnet ditt samt en e-postadresse du kan nås på, slik at vi kan avtale nærmere.
Håper dette faller i smak hos mange i Trondheim og omegn, og satser på enorm respons!!! ;D
Vil samtidig meddele at jeg ble pappa for 10 dager siden, og er i pappapermisjon nå... Har nok å henge fingrene i, men skal holde meg oppdatert på forumet når jeg får tid
Med vennlig hilsen
Ove, 24 år, Trondheim.
|