Sv: Spis deg slank i Trondheim, og omegn!!! ;D
Jeg synes fremdeles at det er en utrolig bra idé, og akter å gjøre det jeg kan for at det kan bli gjennomført!
Det blir ikke dyrt... Du får en ukes diett til alt fra 300,- til 1.000,- tror jeg..! Da er den dietten det ENESTE du skal spise! La oss si at du gjerne vil ha fire uker med en diett til ca 500,-...
4 x 500,- = 2.000,-
Det ser ut som en veldig stor sum det der, men tenkt deg om... Hva bruker du på mat på fire uker NÅ? JEG bruker nok godt over 2.000,- på mat, melk, brus og godterier i løpet av fire uker!! Du vil spare penger og samtidig gå ned i vekt, om du er som meg Når du går på denne dietten skal du ikke spise noe annet den det du har fått, og det eneste du bør drikke er vann og kaffe (?)... Så 2.000,- for fire uker på diett er BILLIG!
Når det gjelder en evt sjåfør vil ikke dette være merkbare kostnader... La oss si 800,- til bensin, og 400,- til mat..? 1.200,- delt på 20 tjukkaser blir 60,- på hver av oss! Det er en så liten sum at den er ubetydelig..!
EN MÅNEDS RASJON er bare et forslag.. Jeg må i så fall kjøpe meg en ny ryseboks, da jeg ikke har plass til så masse mat... Vi kan godt bestille for to uker! Det blir en tusenlapp på hver av oss!
Jeg vet at de prioriterer de kundene de har nå, på grunn av etterspørselen, men planen min er at vi er 20 stk som bestiller mat for fire uker (eller to uker) og gir de et tilbud om forskuddsbetaling og at vi selv ordner med frakt. De vil da få en bestilling verd 40.000,-! Ingen kan vel si NEI til 40.000 spenn?? 
...og mulig det er billigere å lage det selv, for den som har tid til det, og virkelig har kapasitet til å løpe byen rundt for å få tak i alle råvarene! Men her får du FERDIG MAT, du slipper å telle kalorier, veie maten og alt det der! Bare ta opp en pakke fra fryseren, og varm opp! NAM! Jeg har rett og slett ikke tid til det... Har en nyfødt å ta meg av
Ei venninne av en kompis av meg som bor i Oslo har prøvd denne dietten, og har bare positive ting å si om den!! Den smaker godt, og du går virkelig ned i vekt!
For meg er dette eneste alternativ...
- Sparer tid både på butikken! (Du trenger ikke å dra på butikken så lenge du går på dietten, fordi du får ikke spise noe annet uansett!)
- Sparer tid på kjøkkenet! (Du slipper å telle kalorier og veie maten... Du slipper å tilberede maten på noen annen måte enn å varme den opp! Du får mer tid til deg selv, familien din eller vennene dine!
- Sparer penger! Null cola, null snacks, null ingenting! Du skal ikke spise annet enn det du får som diett! Du kan drikke vann, og det er jo helt uten kostnader! Kaffe øker forbrenningen, og det kan du drikke!
Dette vil vi tjene på!
Alt er avhengig av at vi får samlet en gjeng, blitt enige om antall uker vi vil kjøpe diett for, ta kontakt med SDS-folka og legge frem et tilbud! Hva som skjer etter dette... Hvem vet? Kanskje vi er slanke og fine om noen uker/måneder
Håper jeg har fått svart på det dere lurer på, og at dere føler at dette er et bra tiltak Jeg har i alle fall skrivekrampe nå! Spør igjen om det er mer som er uklart, eller gå inn på hjemmesidene deres... (Usikker på om jeg kan legge ut adressen deres, men prøv å google spisdegslank)
|