Vis enkelt innlegg
Gammel 12-06-07, 23:35   #9
MACHIAVELLI3007
Juniormedlem

Medlem siden: May 2007
Hvor: TRONDHEIM
MACHIAVELLI3007 er på en erverdig vei

Sv: Spis deg slank i Trondheim, og omegn!!! ;D

Jeg ba ikke om sarkastiske kommentarer, og idiotiske overdrivelser på kostnader... Hvem trenger TO DØGN på å kjøre Trondheim - Oslo tur-retur? 5 timer hver vei det... Skulle gjerne kjørt selv om jeg ikke hadde vært så opptatt med jobb og barn. Hele poenget mitt med dette var å spare TID, og penger, samt gå ned i vekt, og hadde håpet på litt mer voksen respons enn dette her...

...og til deg, wannabe:

"eh...enorm respons..!? Den kan du se langt etter. I mellomtiden kan du lese noen lavkarbo-bøker og lære deg å lage maten selv istedet. Mye bedre, mye billigere og mye enklere. Og ikke minst du blir en racer på kjøkkenet."

Leser du innleggene mine så forstår du sikkert hva poenget mitt er.. jeg vil spare TID, penger, og å gå ned i vekt, og er ikke interessert i å stå på kjøkkenet i timesvis hver uke å tilberede mat.

...og jeef-micro:

Jeg synes 2000 kr pr mnd er veldig mye penger å bruke på mat. Slik det er nå bruker jeg ikke 1000 kr pr mnd engang, så jeg kommer til å tape masse penger på noe slikt...og i tilegg skal vi betale for frakt.

Er du student, eller trygdet? Dette spørsmålet er ikke ment nedsettende, men jeg bare lurer, siden du ikke bruker mer enn 1.000,- pr mnd på mat.. Det er litt over 30,- pr dag det..! Spiser du aldri snacks eller drikker cola? Er du aldri på McDonalds eller BigBite? Spiser du aldri lunsj i kantina på jobben/skolen? Hva spiser du egentlig? Du får ikke mye mat for 30 spenn på EN DAG!

Er du ikke interessert i dette, ikke bry deg om å skrive i denne tråden.

Er du interessert, gjør som de andre; Send PM!

MACHIAVELLI3007 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis meg slank for F4EN!! Svar med sitat