Sv: Spis deg slank i Trondheim, og omegn!!! ;D
Vil hoppe inn og forsvare trådstarter litt her jeg. Synes det er flott at han tar initiativ!!
Og jeg kan lage mat. Noen ganger er det faktisk morsomt også! Men å gjøre det HVER dag blir imellom mere som en tvangstrøye.
Med to små barn så hadde det vært fint om mannen min kunne lage middag imellom. Når jeg jobber sent for eksempel. Og han elsker meg høyt, men han har ikke evnen eller intressen til å lage mat fra bunnen av. Da blir det en Toro-pose med poteter eller ris som tibehør.
Tenk så bra å ha ferdig mat i fryseren da! Så slipper jeg å lage mat når jeg kommer fra jobb, eller spise pålegg eller speilegg.
Og om morgenen, når to barn skal i sykkelvogna og avgårde til barnehagen; flott hvis jeg har lagd ferdig frokosten kvelden før. Men da kansje jeg ryddet eller vasket noe. Imellom har jeg sløvet foran tv eller pc også. Fya meg!
Ferdigmat er flott å ha når det er lagd riktig. Synes det er ufint å være så negativ til et nytt medlem som kommer med initiativ.
Vet du, jeg kunne tenke meg å kjøpe mat for 2 uker og bruke de 1 mnd. Nettopp fordi jeg lager mat imellom og ikke trenger å erstatte alle måltider 30 dager i strekk. Kan høre om det blir å kjøpe for 2 eller 4 uker. Sender deg en PM!
|