Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-07, 13:09   #16
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Spis deg slank i Trondheim, og omegn!!! ;D

Før man binder seg til et slikt opplegg bør en gjerne sjekke med flere av de som har prøvd opplegget. Det er flere her inne (lavkarbofolk) som har prøvd det og spesielt mennene syns gjerne at porsjonene er noe snaue. Andre dristet seg til å si at gulerøtter og ris (som også var ingrediens) ikke akkurat er lavkarbo. Og folka i firmaet ble visst sure da det ble påpekt. Må´kke komme her å´komme her.... Mitt råd er iallefall å først prøve det ut før en binder seg til en hel måned - om det går an da .....

For folk som ikke har kjennskap til lavkarbo eller generelt kosthold til vanlig, tror jeg nok opplegget er bra. Dvs. som en introduksjon for folk som ikke allerede har levd lavkarbo en stund og ellers ikke er vant til å lage maten selv. Evt. for de som kanskje har fått på Ketolyse kuren og vil øke på karbene. Maten de selger er lavkarbo, men ikke på Ketolyse/Skaldeman/Atkins Fase I nivå. Noe høyere ligger det nok.

Om det vil være kostnadsvarende å frakte fra Oslo til Trondheim håper jeg at trådstarter har regna på ! Er det mange nok som melder seg på kan det kanskje funke.

Sist redigert av Nille : 13-06-07 kl 20:04.
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat