Vis enkelt innlegg
Gammel 29-11-04, 23:24   #10
Gamla
Potius sero, quam numquam

Gamla sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Takker hjertelig for mange gode svar!
Jeg er jo heller ikke redd for at noen bruker lavkarbo diett /kost i noen uker, for så å gå over til vanlig kost. Det må jo hver enkelt selvfølgelig selv avgjøre.
Jeg fryktet mer for dette med spiseforstyrrelser. Var redd for å ha oppmuntret noen som var på grensen til dette.
Når det gjelder informasjonen som er gitt (den er helt flott den), tror jeg nok det mangler endel på at alle leser den FØR de starter opp,--- meg selv iberegnet! Fy, fy!
Jeg las den amerikanske boken for snart 30 år siden og har lest en norsk (2001utgaven )før jeg startet opp nå. Den norske har jeg forholdet meg til nå, men ser at dere skriver at der er endel feil i den. Som overvektig har jeg ikke registrert at Atkins også brukes ved undervekt, -men nærmest som en siste utvei for en overvektig til å gå ned og å holde seg der. Så feil kan en ta!!
Selv om jeg jo burde vært godt informert etter flere år med Atkins, har jeg lært utrolig mye nytt disse ukene jeg har vært med her. Veldig spennende!
Igjen tusen takk!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat