Sv: Er det noen av dere vante som kan hjelpe en nybegynner?
Opprinnelig lagt inn av Trolla, her.
Tuuuusen takk det var noe slikt som dette jeg trengte.Hvis det er flere som har forslag til frokoster, lunsjer eller middager under induksjonsfasen så kom gjerne med dem!!
Nå er jeg på ketolyse, og har langt i fra nok erfaring til å komme med mange råd og sånn. Men det er ganske mye karbohydrater i både tomatpurè, gulrot og knekkebrød. Så jeg ville kuttet ut det.
Egg kan du ha i alle slags former, eggerøre, omelett, kokt og stekt. Eggerøre og røykelaks, litt grønnsaker og rømme er en grei middag eller lunsj. I tillegg er kyllingfilèt med fløtestuet sopp godt. Kyllingfilèt er supert og kan brukes til masse. Frokosten sliter jeg med selv. Det er en blanding av dårlig oppfinnsomhet og liten matlyst om morgenen. Litt ost, en tomat, annet pålegg, litt blomkål som du tar litt kremost på, ziggylapper osv funker fint som frokost. Mange har også egg og bacon, men personlig synes jeg det er litt heftig og tidkrevende på morgenen. Rømmegrøt er det også oppskrift på her inne. Fisk i alle varianter, det finnes litt forskjellige marinerte laksefileter, eller annen fisk. Reker og majones er en slager, så lenge man dropper loffen. Hehe.
Lykke til videre! Tror du vil se veldig klare resultater om du er litt streng de første ukene. Uten at jeg har mer enn en ukes erfaring, da. Hehe.
|