Vis enkelt innlegg
Gammel 13-03-04, 10:23   #6
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 54
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Maz

Det jeg hadde håpet på var noe fakta om produkter slik som at shakene ikke har lav GI, lite karber. At kosttilskuddet ikke er bra osv. Vet tankegangen i en slankefase baserer seg på 3 måltider som jo er for lite for optimal forbrenning men hadde satt pris på mere amunisjon.

Skylder på lite støttende famile, lurer på hvem han mener jeg

Hmmm hvor skal jeg begynne?!...

Jeg har vært bruker av Herbalife sine produkter - en stund. Ikke fornøyd. Men jeg sier ikke at det ikke er bra - vil være forsiktig med det. Jeg vet vel ikke alt! . Det jeg syns er mest negativt - og etter min mening direkte FARLIG - med Herbalife, er at de snakker om at disse shakene de har ER mat. De kan ERSTATTE vanlig mat. Du trenger IKKE vanlig mat når du bruker dem. Dessuten syns jeg det blir for dyrt. Du MÅ jo ha så veldig mye hvis du skal følge rådene til Herbalife-distributørene. Veldig AMERIKANSK!

Dette skjærer seg for meg. Men jeg har ikke noe i mot MLM-konseptene. Måten enkelte driver MLM er imidlertid noe helt annet.

Opprinnelig lagt inn av Maz

Skylder på lite støttende famile, lurer på hvem han mener jeg

Når det gjelder hvem som har skylda for at han ikke har lykkes..... Den store forskjellen på å drive MLM og å være vanlig lønnsmottaker i en bedrift er at som MLM'er "er det meg det kommer an på". Du har ikke en hel bedrift rundt deg som trår til litt ekstra hvis du gjør for lite, som dekker over at du gjør en dårlig jobb osv. osv.

Så han har nok ALL skyld selv! Du kan jo tenke på det neste gang han eventuellt surver og klager.

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat