Vis enkelt innlegg
Gammel 17-06-07, 00:25   #17
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hudproblemer i ketose

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Om hudproblemene kommer av endring i kostholdet eller ketosen vil de komme ganske raskt etter oppstart. Er huden fin i månedsvs for så å bli dårlig/stygg/kvisete, er det nok ikke det generelle kostholdet som gjør det. Det kan være hormonubalanse, eller at du har spist noe du ikke tåler og/eller som har vært sprøytet med/behandlet med noe du ikke tåler....... mener jeg.......

Jeg spiste mer generelt lavkarbo det første halve året, og gikk over på Atkins i februar. Husker ikke helt når urenhetene kom, men varmen har gitt det mer utslag.
Jeg skal gå maten min i sømmene, samt kutte ut den hudkremen jeg har brukt i det siste. Før så behøvde jeg ikke å bruke det, men har fått litt tørre flekker...

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat