Vis enkelt innlegg
Gammel 17-06-07, 14:05   #6
Manina
Utforsker

Manina sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Akershus
Alder: 59
Manina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastisk

Sv: Omvendt univers

Opprinnelig lagt inn av Thorwald, her.

Du er sikkert ute av ketosen for lengst. Så svaret mitt, eller i allefall forsøket på et, er vel mer av akademisk interesse (muligens). For så vidt jeg kan forstå så må den mest effektive måten å komme ut av ketose være å drikke sportsdrikk som er oppvarmet til ca. kroppstemperatur. Da snakker vi om store mengder druesukker eller andre former for fruktose. Uten å ha filla peiling på dette vil jeg anslå at du bruker ca. 8,5 minutter på å komme ut av ketose dersom du drikker tilstrekkelig med lunken sportsdrikk. Tar jeg feil? Fint om noen kan korrigere mine gjettninger.

For det var det du spurte om, var det ikke?

Det er sikkert effektivt når det gjelder å komme ut av ketose, men ikke sunt! Og det er ikke lavkarbo!