Sv: Ikke mistet apetitten av ketose
Hei, jeg var veldig fornøyd med å bruke MCT-olje i to dager. Følte ikke jeg kjente mye sug. Men i dag derimot.
Jeg har spist en grillet sommerkotelett og salat tilsvarende en liten asjett. Rester fra i går. Og så 2 kokte egg med meierismør på, og mange skiver spekeskinke. Tykke skiver som jeg skjærer selv. Over 1/2 liter vann, og 3 krus med svak pulverkaffe, en liten dråpe fløte i hver, og en ss MCT-olje i en av krusene. Og klokka er ikke halv elleve ennå.
I går spiste jeg godt også. En sommerkotelett, et kyllinglår, et stykke laks, salat, 2 kokte egg, mere spekeskinke, smoothie med 3 egg, kesam og 100 g bringebær og litt fløte, totalt 3 ss MCT-olje (en til frokost, lunsj og kvelds). Kjente meg ikke sugen i går, heldigvis. .
I dag har jeg gått ned 2 kilo. Har visst mistet mye vann. Men kroppen kjennes uggen og sulten. Kansje jeg er syk?
For meg er det ille å spise så mye "dyr" mat. Vi mistet nesten 2 mnd inntekt pga den sleipe sjefen til mannen min. Lang, trist historie, forbigår den i stillhet. Jeg får dårlig samvittighet over å bruke mye penger på mat når økonomien er presset. Heldigvis er sommerkoteletter billig.
|