Vis enkelt innlegg
Gammel 18-06-07, 11:56   #8
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Hjemmelagd fiberrik

Opprinnelig lagt inn av mam, her.

Jeef-micro?

Hvor mye/mange blir det av 500 g kli? Lurer på karboinnholdet pr stk hvis en lager omtrent like store som ferdigkjøpte.

Jeg skal kjøpe hvetekli i dag og prøve denne med soyaprotein og litt Johannesbrødkjernemel. Bløtlegging i dag, steking morra, da skal det være klart til frokost onsdag....

hmm vanskelig å si akkurat hvor mange. Jeg mener jeg strøk det utover et bakebrett, og da er det jo litt opp til deg hvor store ruter du lager. Du kan jo lage fiberrik i alle størrelser du selv vil. Mine ble litt tynnere enn de jeg har kjøpt i butikken da, og de har også tendensen til å ry litt mere, så jeg ville ikke lagd de for store.