Fettprosenten min ...
Ulex legger ut linken:
Sitat:
På nettet fins det haugevis av kalkulatorer man kan bruke til å få circatall. Jeg finner ikke igjen den jeg likte best, men her er link til en som jeg tror fungerer sånn noenlunde. NB! Den ber deg oppgi vekt i pounds. 1 kg = ca 2.2 pounds. "Forearm" betyr underarm, og hvis man måler på det største omfanget mellom albu og håndledd, har man ihvertfall ikke tatt i for lite. http://www.eskimo.com/~cdickens/FatCalculatorF3.html
Denne har jeg prøvd nå, legger inn eksakt samme tall som fra siste måling i MyBodyComp.com. Skal si det var forskjell! På MyBodyComp har jeg en fettprosent på 43,38 % (Body Fat Percentage) (Your body fat percentage determines what percentage of your body weight is made up of fat) På denne linken til Ulex har jeg, med eksakt samme målinger, 31 % (Calculated Body Fat). 
Altså, kan det være det samme de mener? Hjelp meg, dere andre som bruker MyBodyComp. Prøv å sammenligne med denne andre siden, og se hva slags resultat dere får?
Hvis - HVIS denne siste beregningen for meg er det jeg tror den er, altså tilsvarende Body Fat Percentage, har jeg en meget grov benbygning da? Hvordan kan jeg gå fra en fettprosent på 43 til 31? Hva skal jeg gå ut ifra er riktigst? Jeg har passet på å legge inn riktig i pund og inches.
Neck: 15 inches = 38,1 cm
Height: 66,2 inches = 168,1 cm
Wrist: 7 inches = 17,8 cm
Hips: 45,2 inches = 114,8 cm
Forearm: 11,8 inches = 30 cm
Weight: 192 pounds = 87 kg
Må jo nevne at folk reagerer på vekten min, på en positiv måte. De sier "Jeg ville aldri trodd du veide SÅ mye". Jeg har regnet med at det er mye av høflighet, men kanskje litt oppriktig også??? 
Sist redigert av mam : 30-11-04 kl 21:27.
Årsak: Fjernet et komma
|