Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-04, 00:53   #12
smosje
Seniormedlem
 
smosje sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 1.334
smosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av roma

men, jeg kunne godt tenkt meg og laget en haug salat for 4-5 dager slengen som jeg kan legge i kjøleskapet og hente litt i for og fylle opp en lunsjboks - eller når jeg vil ha et mellom måltid...
en herlig blanding av isbergs, tomat, agurk, paprika, skinke og ost...åsså har jeg litt olje på før lokket på boksen går på

Det der gjorde jeg også en stund. men isberg-salaten ble brun og vassen skikkelig fort! Bare etter en dag eller to. Gjør den det hos deg også? Jeg skal prøve meg på det der igjen, for jeg rekker ALDRI å LAGE salat på morgenen til å ha med som lunsj. Men jeg tror jeg skal ta isberg'sen og tomaten for seg, så ikke hele blandingen blir vassen og råtten.

__________________
- - The most important thing to bear in mind is not to become obsessed with weight or body shape - -
smosje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Økologisk, naturlig, supermat Svar med sitat