Herbalife ja !! Fant en 8 år gammel boks innerst i skapet - med sjokoladesmak. Det er 13 gram karbo - 3 gram fiber, totalt 10 net carber i 2 skjeer, dvs. en shake. Definitivt ikke low carb !!
Jeg er like mye imot det som Natures Own. Samme greia egentlig ! Men når det er sagt - det HAR hjulpet folk som ikke klarte å slanke seg ved å endre kostholdet. Hun jeg fikk boksen av var distrubutør og hadde ikke vist seg i bikini på 20 år. Hun gikk det over 70 kilo med Herbalife og drikker fremdeles en shake til frokost hver morgen. OG tar alle kosttilskuddene. Jeg diskuterer imidlertid ikke med henne, for hun ER helt totalt hjernevaska. Jeg prøvde Herbalife engang, - ikke for å ta av, men som "en god start på dagen" med en shake istedenfor ingen frokost (spiste aldri frokost før) og tok kosttilskuddene. Dessverre virket de sånn at da jeg ikke hadde Energy eller Natures Raw Guerana/NRG (slapp opp for dem) fikk jeg umiddelbar reaksjon med slapphet. Forsto etterhvert at jeg var avhengig av disse produktene for å fungere.......så jeg måtte avvenne meg selv !! Energy tror jeg ikke de fører lenger, kanskje det ble forbudt ??
.... og veldig dyrt !!!!