Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-04, 01:36   #15
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Takk for det...

Du kan ha oljen/ dressingen i en liten beholder ved siden av - eller så går det an å ha den på salaten NOEN timer før spising (men det funker dårlig på issalat, fordi egentlig skal være sprø - men annen salat går det an med)

Smosje svarte også, siterer i tilfelle du ikke fikk det med deg:

Opprinnelig lagt inn av smosje

Det der gjorde jeg også en stund. men isberg-salaten ble brun og vassen skikkelig fort! Bare etter en dag eller to. Gjør den det hos deg også? Jeg skal prøve meg på det der igjen, for jeg rekker ALDRI å LAGE salat på morgenen til å ha med som lunsj. Men jeg tror jeg skal ta isberg'sen og tomaten for seg, så ikke hele blandingen blir vassen og råtten.

Enig i at det er lurt å ha tomaten for seg... den gjør salaten veldig vassen!

Håper du får det fint på forumet - her er det mange koselige og kunnskapsrike mennesker. Har du skrevet introduksjon/presentasjon forresten?? Anbefales...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat