Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-04, 11:26   #6
Zoë
Medlem

Zoë sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Alder: 54
Zoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt av

Hei Elisabeth!

Dette er du langt fra alene om! Jeg leser av og til om noen her inne som har holdt seg strengt til kostholdsplanen sin helt uten sprekk i lang tid, men dessverre er det nok sånn at mange av oss må gå seg litt til, og feiler litt underveis....

Ingen stor skade skjedd - begynn bare bare med lavkarbo på nytt!

Kjenner meg VELDIG igjen med marsipanen....!

Noen her inne vil kanskje være uenig med meg i dette, men jeg vil råde deg til å spise moderat lavkarbo nå i jula. Atkins induksjon i førjulstiden synes jeg rett og slett høres lite hyggelig ut.
Hva med å spise egg, fiberrik med masse deilig ost/kjøttpålegg, salater (m/kylling, pesto,feta etc) og middager med fisk/kjøtt og masse grønt (feks. brokkolimos e.l) til hovedmåltidene, og så lage din egen fedon marsipan (m/fruktose) og mandelkjeks og annet lavkarbo julegodt (se oppskrifter her inne)?

Lykke til!

(Ikke tenk at "nå har jeg først sprukket, så nå kan jeg bare fortsette å proppe innpå"! Ikke gjør jula til en høykarbofest! Da vil du føle deg så dvask og tjukk etter nyttår...!)

Zoë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat