Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-04, 11:19   #1
friflex
Seniormedlem

friflex sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Sunnmøre
Alder: 45
friflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt av

Empowerplus (EMP)

Hei!

Noen som har erfaring med dette kosttilskuddet!?

Satt på legekontoret og ventet her om dagen, og på bordet lå det en oppkopiert artikkel som så ut til å være hentet fra Hjemmet, Allers e.l. Siden det handlet om et kosttilskudd, og Gunvor Hals (favoritten til å introdusere barne-tv når jeg var liten ) , måtte jeg ta en kikk!

Kosttilskuddet var noe Hals hadde funnet frem til etter flere år med prøving og feiling av forskjellige medisiner og kosttilskudd for hennes syke sønn. Sønnen hennes hadde blitt mye bedre etter at han hadde begynt med dette tilskuddet, og hun er nå kontaktperson i Norge for dette produktet som stammer i fra Canada.

Produktets hjemmeside er www.truehope.com Har lest litt inne på denne siden, og innholdet i kapslene ser ikke veldig revolosjunerende ut: "The composite contains thirteen vitamins, three amino acids, and seventeen minerals in a highly bio-available form.".

Men nå ble nå jeg nysgjerrig likevel og lurer på om noen her kjenner til eller bruker dette kosttilskuddet!?

friflex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert sunnkost a la lavkarbo :) Svar med sitat