Tråd: Applaus!!!
Vis enkelt innlegg
Gammel 13-03-04, 23:13   #1
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 54
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk
Thumbs up

Applaus!!!

Åh - jeg er så stolt av meg selv! Ingen andre skryter av meg - så jeg får gjøre det selv .

Klokka er nå akkurat passert 2300 - og jeg har hatt en helt PYTON dag med DET verste suget etter alt mulig DRIT det går an å stappe i seg. God helg liksom... Så skulle vi ha besøk nå i kveld - og mannen min skulle lage pizza. Og dere lurer selvfølgelig på om dette er en fantastisk, ekstrem god pizza. OG DET ER DET!!! Og med masse-masse karboser......

Hva gjør jeg

Jeg lager meg EGEN mat - og spiser IKKE pizza!!!

Stekte kyllingbiter + baconterninger, brokkoli, squash, minimais, sopp, paprika og avocado, krydret med kayenne-pepper, en dæsj (jeg kan vel operere med dæsjer når Scorpia tuller med grammene ) fløte! Også grønn salat ved siden av m/avocado-olje. Og et lite glass rødvin.

La meg nå høre dere si det i kor: FY SØREN SÅ FLINK EN FEDONIST DU ER!!!

jippiaiai fra ganske så stolt og glad fedonist i dag

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat