Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-04, 12:17   #2
guro
Sterk og fri!

guro sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Alder: 60
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Så koselig. Du forteller så 'malerisk'. Du må bare sett i gnag å lage en slik kalender til, så du har to til arveoppgjøret. Jeg har en halvbrodert liggende som jeg ikke blir ferdig med, i år er det en rødmalt klesshenger som gjør nytten.

Vi diskuterte litt kalendergaver i en annen tråd - om julestrømper tror jeg. Jeg er enig med deg, begrense godteriene. De er her begrenset til fredag og lørdag og er på deling og fra helsekosten. Ellers er det mest ting de trenger likevel, ny tannbørste, hårpynt til juleantrekket, hullemaskin (var litt dyrt da men), taperull og tusjer (umettlig behov på slikt), en pose hemaperler i en farge hun ikke hadde, stjerneskudd til nyttår. Det med lapper synes jeg også er lurt. Jeg tror jeg får en slik kalender selv i ettermiddag - det var noen som hadde veldig brukt for filt, og snøre og lim og penn og papir og har holdt på med noe hemmelig i minst en uke oppe på rommet sitt.