Sv: THEs dagbok
Takk i like måte, jenter! Idag er det veiedag, og kan vel ikke si at det ser ut som det er noe borte, her er det strek, men det kan hende en halv kurv norske jordbær har noe med saken å gjøre
Var på landtur i går med venninner, og skeiet ut. Men så lenge det er jordbær, som smaker så godt, og er så sunt, tenker jeg at nå er det sommer, og da vil jeg ha det litt kos. Det var kaker og boller alle veier, men det var jordbærene som faktisk fristet mest! Høsten er lang og da kan jeg kjøre beinhardt igjen. Så har vel egentlig som mål å holde vekten under 80 fremover, og skjerpe inn igjen i august, spise lav-karbomat, og noen få produkter, f.eks frokost og barer. Så får det bli ren bonus om jeg klarer å gå ned noe i juli.
Igår: En ferskendessert, en kaffe, en halv pudding, ca. 1 dl cottage cheese, 6-10 macadamia, ca. 10 mandler, en bar, 3-eggs omelett med 4 skiver, ost, 2 skiver bacon, 3 cherry-tomater, litt tomatsuppe og ost, en pudding, 2 ruter 70% skokolade, og altså, en halv kurv jordbær eller i allefall bortimot..
Idag: Sjokofrokost med litt melk, to kaffe, 4 mandler. Støl fremdeles etter i forigårs!!!

|