Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-04, 13:12   #4
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 54
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Jeg har ikke laget kalenderen selv jeg da.... men det har jeg ambisjoner om å gjøre.... Vil gjerne brodere en, men da må armene være bedre. Neste år kanskje?

Kjøpekalenderen m/ringer til å henge pakker på gjør nytta si den også! Og jeg har kjøpt/kjøper gaver som enten ikke koster så mye, men som gleder veldig (les: alt som glitrer.... ) eller det er ting som hun trenger og skal ha uansett - så blir det en billigere løsning. I år blir det et par "pen-strømpebukser" som skal brukes i jula blant annet, og Andrea ELSKER alt som kan brukes til å pynte seg med eller tegnesaker. På lille julaften og på julaften er det gjerne "ordentlige" gaver - som hun normalt skulle fått på julaften om kvelden. Blir nok den kvelden uansett, og så sørger jeg for at det hun får i kalenderen er noe som kan aktivisere henne litt - så ventetiden ikke blir så lang...

Jeg er enig i at det kan være lurt å ikke bygge oppunder materialismen, men jeg er også opptatt av at man ikke skal gjøre barna sine så "spesielle", "utenfor" og "rare" at det føles vondt for dem i venneflokken. Unger er nådeløse - og akkurat i advents- og jule-tiden tror jeg ikke de tar skade av å få "ting" i kalenderen sin.

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat