Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-07, 18:29   #1
mam
Seniormedlem

mam sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Dere damer som er 165 - 170 cm

Hva mener dere er normal omkrets for lårene og overarmene?

Siden magen knapt krymper i det hele tatt. Jeg har målt i dag, og lårene er 60 cm på det tykkeste. Gått ned fra 68 cm. Jeg har alltid gått og syklet, så de har en del muskler. Jeg kan ikke klype i så mye lenger.

Overarmene er for runde, de er 33 cm. Har bare gått ned 2 cm. Jeg skal gå ned noe mer, men det er så vanskelig å vite hvordan jeg egentlig ligger an.

Jeg bruker å legge inn vekt og mål i Body Fat Monitor på www.fittogether.net
Men vet ikke hvordan det store magemålet påvirker resultatet. De siste 5 kiloene jeg gikk ned, ga utslag i 4 cm mindre rundt lårene og 6 cm mindre rundt hoftene. Men midjemålet har knapt gått ned 1 cm siden jeg har så mye løst skinn og magefett. Magen henger ned foran og blir med i hoftemålet, men det har vel blitt mindre innhold i skinnposen, så den er flatere.

"Waist to Hip Ratio" blir bare verre, siden jeg krymper mer om hoftene enn magen. (Forholdet mellom midje og hofter)

Menn kan også svare selvfølgelig. Men det er nok mest realistisk å sammenligne kvinns med kvinns.

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat