Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-04, 15:39   #1
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk
Red face

Om forumavhengighet

Jeg sliter litt... nå er det blitt så stort dette forumet at det til enhver tid er 100 nye innlegg. Hvordan skal man da prioritere??

Jeg setter meg ved pc'en med en gang jeg står opp som regel - klarer ikke la være, for da vet jeg at det er mange som er pålogget... og det er så mye å lese, og så mye jeg gjerne vil få med meg, og mye jeg vil svare på - at tida bare går...

Og til slutt, når man har sittet på forumet noen timer - så er energien til å gjøre noe annet borte... Da har jeg gjerne fått litt vondt i hodet og føler meg trøtt og uopplagt.

Og så tar jeg en ny økt på forumet om kvelden for å få lest det jeg ikke fikk lest på dagen...

Jeg VIL jo få med meg alt - men samtidig vil jeg ikke bruke så mye tid på forumet som jeg gjør nå.

Hvordan gjør dere det??

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat