Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-07, 21:05   #11
Lemen
Seniormedlem

Lemen sin avatar

Medlem siden: May 2006
Alder: 45
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Sinnsykt svimmel og kvalm

Opprinnelig lagt inn av Dårrit, her.

Øhm, må vi rippe opp i spisingen min. *skamme seg*
Jeg begynte med å følge Ketolyse, men haller etterhvert mot Atkins. Jeg har ikke hatt muligheten til å teste hvor mange karber jeg tåler, så jeg safer med å holde meg under 15. Jeg har ikke vært flink å spise denne uken.
I dag har jeg spist en og en halv Atkins frokostbar og en bit Brie og jeg vet at det er for lite, men jeg sliter litt med å spise innimellom.
Ellers på kuren har jeg stort sett vært flinkere med salater og grønnsaker som broccoli og blomkål.

Hehe.. Selvfølglig må en rippe opp i spisingen! Er ikke rart du føler deg dårlig om du kun har spist en halv atkinsbar og litt brie i dag. Du må prøve å balansere måltidene riktig med nok karbo/fett/proteiner. Er helt enig med Nille i at du bør øke til 20-25 kh pr dag. Også er det viktig med at du får i deg de vitaminene kroppen trenger, siden du ikke føler deg bra.

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat