He he, nå holdt jeg på å få anfall her fordi PC'en hengte seg opp og jeg trodde jeg hadde fått virus eller noe... DA hadde nok forumavhengigheten fått en brå slutt, ja! 
HVA! Hva skrev du i journalen din på mandag, Marianne?!! Neida, bare tuller 
Takk skal du ha for innspill!!
Å svinse rundt og gjøre ting mens PCen står på virker erfaringsmessig ikke så bra for meg... Da blir jeg lett sittende... eller jeg blir veldig stressa, jeg blir lett det av å gjøre flere ting på en gang. Jeg har måttet kutte ut å være på msn f eks - det blir for mye for meg.
Ideelt sett kunne jeg tenke meg å slå på PC'en om morgenen, lese litt i nettaviser, titte innom Karbojunkie og så gjøre noe annet. (Kanskje bruke pc'en til noe annet også, f. eks skrive... )
Men jeg lurer på om jeg faktisk må la være å slå på når jeg står opp... ihvertfall i en overgangsfase! Og heller komme meg ut så tidlig som mulig for å få lys i øynene og våkne ordentlig. Det er en mye bedre måte å komme i gang på - og så får jeg som Anne sier bruke KJ som "belønning".
Egentlig var det veldig deilig da PCen var nede for et stund siden - da fikk jeg så mye TID! Men det var desto verre å oppdatere seg etter noen dager...
Der kommer det inn det du skriver om Marianne - å ikke tenke at man går glipp av noe. Å faktisk gi blaffen i at man ikke har fått med seg alt... Det er fryktelig vanskelig det. Men helt essensielt, tror jeg!!
Tusen takk, Marianne! Flere som har tanker om dette her?
|