Hei jeg heter Nille og jeg er forumahenging ! HATER å gå glipp av noe, og det skjærer meg i hjertet over alt jeg ikke får svart på. Spesielt når noen trenger hjelp og støtte. Da er det liksom ikke det samme å trøste 3-4 dager etterpå. Noen ganger vil jeg så gjerne hjelpe, men føler meg helt tom og finner ikke ord.... Når jeg i tillegg ser at andre har gitt et inmari godt svar - ja da hender det at jeg ikke kommenterer noe i det hele tatt. Jeg forteller meg selv at jeg MÅ ikke ! Men jeg tror de fleste her inne skjønner at alle ikke kan være 100 % tilstede hele tiden. Mange jobber, studerer og har andre viktige ting i livet sitt. Jeg har med vilje prøvd å trappe ned virksomheten. Jeg prøver å lavære å logge på før jeg har gjort alt jeg MÅ gjøre, for plutselig sitter jeg der mange timer etter uten å ha fått gjort annet enn å lese og skrive på nett ! Har blitt så glad i dere her inne at det er littegranne nifst ! Dere er jo cyber-familien min !! Noen av dere rører et morshjerte og får virkelig fram de store morsfølelsene !!