Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-04, 17:13   #5
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Hei jeg heter Nille og jeg er forumahenging !

HATER å gå glipp av noe, og det skjærer meg i hjertet over alt jeg ikke får svart på. Spesielt når noen trenger hjelp og støtte. Da er det liksom ikke det samme å trøste 3-4 dager etterpå. Noen ganger vil jeg så gjerne hjelpe, men føler meg helt tom og finner ikke ord.... Når jeg i tillegg ser at andre har gitt et inmari godt svar - ja da hender det at jeg ikke kommenterer noe i det hele tatt. Jeg forteller meg selv at jeg MÅ ikke !

Men jeg tror de fleste her inne skjønner at alle ikke kan være 100 % tilstede hele tiden. Mange jobber, studerer og har andre viktige ting i livet sitt.

Jeg har med vilje prøvd å trappe ned virksomheten. Jeg prøver å lavære å logge på før jeg har gjort alt jeg MÅ gjøre, for plutselig sitter jeg der mange timer etter uten å ha fått gjort annet enn å lese og skrive på nett !

Har blitt så glad i dere her inne at det er littegranne nifst !
Dere er jo cyber-familien min !! Noen av dere rører et morshjerte og får virkelig fram de store morsfølelsene !!