Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-04, 18:21   #6
Karin
Seniormedlem

Karin sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 69
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

De lappene var en fantastisk idé, MHM! Så kjempekoselig da! Det er nok mye mer populært enn mye annet!

18-åringen min insisterte på at hun ville ha Jul i Blåfjell-kalenderen - så fikk hun få det, da! Sønnen (nå 27) var så enkel i kalender-veien. Han hadde en liten rød filtsokk med juletre på som vi hang opp, og hver dag puttet jeg en liten bit gummi-snop oppi, for det var hans store lidenskap. Da var han overlykkelig. Så slapp jeg å tenke mer på det...

Husker forresten i min barndom at vi hadde julekalender med små "ting" inni. Plastfigurer som kunne stå, og til sammen ble det en julekrybbe. Lam og hyrder og esler og okser og engler, og Josef den 22,. Maria den 23. og jesusbarnet i krybben den 24. Senere ble figurene ikke så fine, de kunne ikke stå, men hadde en liten ring på toppen. De ble tredd på en tråd og gjorde seg ganske godt når det var nok av dem. Det hadde ikke gått til dagens barn, tror jeg.

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat