Sv: Buljong....
Opprinnelig lagt inn av blyanten, her.
Begynte å lure på om spørsmålet mitt var så dumt at det ikke fortjente et svar..
En stund siden jeg spurte, men har ikke turt å lage suppe ennå, pga stillstand i vekta. Men har fått svar et annet sted her inne at det var de vanlige kjøttbuljong(TORO) terningene som det er minst karber i...
Godt å høre at du ikke merket det på vekta da, men skal vel noe til, er jo minimalt med karber, om det blir regna pr hundre gram tørr vare liksom.
Takk for svar
Hei på deg på fredagskvelden, selvsagt er ikke spørsmålet ditt noe dumt i det hele tatt.Det har jo noe med vårt koshold å gjøre, og da angår det også mange av oss andre som er her i forumet og som også kan lure på det samme. Mulig at Toro ligger under når det gjelder karbo, det er jeg ikke helt sikker på.Men tenkte at jeg faktisk på mandag skal ringe til "Maggi", for å spørre hvordan det egentlig er. Da kan vi da håpe på et ordentlig svar,slik at det ikke skulle bli noen misforståelser.Hadde vært greit for meg å vite også.
På pakkene med pose suppe står det jo som regel også på ferdig vare, men det er jo hyggelig å lage sin egen suppe også.
Mye bedre smak blir det også.
Skal prøve å ringe dem på mandag, så får vi høre hvordan det blir.
Til da, så kos deg med en grønnsaksuppe og ikke ha noen dårlig samvittighet for det.
Og foresten, Ha en god sankthansfeiring
Hilsen Tor-Arne
|