Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-04, 01:01   #3
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Jeg får høre hele tida at jeg er ekstrem. Det er helt greitt det. For at jeg skal klare å gjennomføre dette er jeg nødt til å gjøre det 100 % etter boka og 100% gjennomført. Dvs. at jeg spiser i.h.t til boka, jeg veier og måler (slik boka sier en bør - unnskyld MIN utgave av boka sier !!), jeg fører matjournal i www.fitday.com. Jeg veier meg kun en gang pr uke - måler samtidig. Fører alt inn i www.mybodycomp.com. Det er ikke dermed sagt jeg tar av mer enn andre eller at jeg gjør dette bedre enn andre. Men jeg gjør det på den eneste måten som er riktig for MEG !!!

Hvem som helst kan kalle meg ekstem - jeg spurte forresten en psykolog i et andre forumet mitt om det. Am I extreme in doing this. Og hun svarte:
"No, I wouldn't say so - you're just dedicated and willing to put a lot of effort into succeeding in this WOE". Direkte oversatt, nei, hun syntes ikke det, jeg er bare dedikert og villig til å bruke krefter på a lykkes med denne måten å spise på".

Det er greitt hvis noen vil kalle meg ekstrem - så lenge jeg lykkes skal ikke andre bry seg syns jeg !

Ellers enig med MHM og Fedonisten !