Det har variert veldig med kalendere hos oss, men onga mine har fått ekstreme helsekost-godteri kalendere, ekstreme vanvittig flott innpakkede gave-kalendere eller ekstremt usunne a la 3 stk sjokolade-kalendere! Eldstemann har sagt to år på rad nå at: "jeg håper ikke vi får bare sånn derre helsekostgodteri i julestrømpa i år, mamma!" Så i år har gutta en olsenbanden-kalender hver seg med sjokolade i. Det ER lettere å kjøpe til jenter enn gutter dere! Hårstrikker, strømpebukser, pynt og dill. DET faller jo ikke i smak hos gutta. Ikke egentlig så mye klistremerker og sånt lengre heller, så da ble det enkelt i år. Men jeg har vært flink å lage (etter Lise's fantastiske innspill i en annen tråd) en : 24-grunner-til-at-jeg-elsker-deg-adventskalender til mannen min. Skrev opp 24 grunner idag i et regneark og sendte 1. desember-SMS - og det ble særdeles godt mottatt. Så godt mottatt at jeg tror jeg nå må gå å være sosial . Litt flaut nesten, men veldig koselig. Dagens grunn var "sexy". marianne