Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-04, 22:28   #7
Marianne
Livsdesigner

Marianne sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Det har variert veldig med kalendere hos oss, men onga mine har fått ekstreme helsekost-godteri kalendere, ekstreme vanvittig flott innpakkede gave-kalendere eller ekstremt usunne a la 3 stk sjokolade-kalendere!

Eldstemann har sagt to år på rad nå at: "jeg håper ikke vi får bare sånn derre helsekostgodteri i julestrømpa i år, mamma!"

Så i år har gutta en olsenbanden-kalender hver seg med sjokolade i. Det ER lettere å kjøpe til jenter enn gutter dere! Hårstrikker, strømpebukser, pynt og dill. DET faller jo ikke i smak hos gutta. Ikke egentlig så mye klistremerker og sånt lengre heller, så da ble det enkelt i år.

Men jeg har vært flink å lage (etter Lise's fantastiske innspill i en annen tråd) en :
24-grunner-til-at-jeg-elsker-deg-adventskalender til mannen min. Skrev opp 24 grunner idag i et regneark og sendte 1. desember-SMS - og det ble særdeles godt mottatt. Så godt mottatt at jeg tror jeg nå må gå å være sosial . Litt flaut nesten, men veldig koselig. Dagens grunn var "sexy".

marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat