Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-07, 09:32   #18
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Dere damer som er 165 - 170 cm

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Det er det jeg mener også. Derfor jeg synes det kanskje blir litt rart å sammenligne omkrets på lår. Jeg vet at jeg er kraftig bygget, og har mye muskler, så om mine lår er litt større enn deres, så klarer jeg fint å leve med et.

Jeg er helt enig!
Godt å høre at du ser realistisk på det. Jeg kunne faktisk tenkt meg litt kraftigere lår, fordi det ser mer kvinnelig ut. Jeg kan alltid trene de opp, men jeg mangler en del underhudsfett der, så jeg må nok også leve med å ha legger som lår
Men jeg er fornøyd med de egentlig da. Har alltid fått komplimenter for bena, så da skal jeg vel ikke klage!

Og vi får jo et godt inntrykk fra avataren din, Mam Jeg synes ikke det ser ut som du har noe særlig å klage på i arm- og lår-seksjonen jeg altså!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat