Opprinnelig lagt inn av mam
Ulex legger ut linken:
Denne har jeg prøvd nå, legger inn eksakt samme tall som fra siste måling i MyBodyComp.com. Skal si det var forskjell! På MyBodyComp har jeg en fettprosent på 43,38 % (Body Fat Percentage) (Your body fat percentage determines what percentage of your body weight is made up of fat) På denne linken til Ulex har jeg, med eksakt samme målinger, 31 % (Calculated Body Fat). 
Altså, kan det være det samme de mener? Hjelp meg, dere andre som bruker MyBodyComp. Prøv å sammenligne med denne andre siden, og se hva slags resultat dere får?
Jeg skjønner ikke bæret jeg. På mybodycomp har jeg pr nå fettprosent på 33.8 %. På den nye linken dere hadde her, hadde jeg 37.2 %. Med sånn tang ting hadde jeg 29.7 % da jeg ble målt forrige dagen.
I sommer hadde jeg 32.4% på tanita vekta. Siden fett prosten min på bodycomp samme tid var 36.6, en diff på 4 % og forskjellen mellom body comp og tangtingen er ca 4 %, da tror jeg at for MIN del, stemmer bodycomp bedre enn Ulex sin link. Jeg har iallefall ikke en fettprosent på 37.2 !!
Men siden det spriker i alle retninger er det søren ikke godt å si hvilken som er best !