Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-04, 23:48   #12
smosje
Seniormedlem

smosje sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Oslo
Alder: 45
smosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisk

Har ikke hatt adventskalender på mange år, jeg. Men da jeg var mindre hadde jeg alltid sånne kalendere med glitter på og luker hvor det var bilde av engler inni... De var så fine. Mamma hadde et helt lager med slike kalendere fra 60-tallet, tror jeg - ubrukte - etter en bokhandel mormor jobbet i en gang i tiden. Så hvert år fikk jeg en ny engel-kalender med glitter..

Har aldri hatt gave-kalendere og aldri sånne jule-TV-kalendere, bare engle-kalendere.. Men det er et veldig godt minne fra julene før. Vel så hyggelig som gave-kalenderene alle vennene mine hadde, syns jeg. De bare masa om hvem som fikk hva i kalenderene og ble misunnelige på hverandre og sånn.. Jule-kalender-utakknemlige-barn... Whoops..