Vis enkelt innlegg
Gammel 02-12-04, 06:25   #17
Kristian
Seniormedlem

Kristian sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 58
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Scilla

Blir ikke dette litt å gå motsatt vei av et lavkarbokosthold?

Hverken Fedon eller Atkins anbefaler vel å drikke mye kaffe akkurat... grunnen er at det får blodsukkeret til å bli ustabilt (motsatt av hva man forsøker å oppnå med lavkarbo), og det virker inn på hormonene i kroppen også. Husker ikke noen detaljer akkurat nå, men.

PS: Se & Hør, Mona Grudt, norske leger og Helsetilsynet... ringer ingen gode bjeller hos meg da...

Nå viser det seg at kaffebønnen har helt spesielle ingredienser som kan nyttiggjøres til å kontrollere blodsukkeret og til å redusere vekten. Nyere forskning har identifisert en komponent, klorogensyre, som egner seg utmerket i så måte. Stod det i brosjyren. Jeg tror mer på Scilla jeg

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat