Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-07, 17:29   #13
mia1982
Nytt Medlem

Medlem siden: Jun 2007
Alder: 43
mia1982 er på en erverdig vei

Sv: Forvirret når det gjelder telling av karbohydrater

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Veldig synd, for programmet i seg selv er veldig enkelt og praktisk til å regne ut måltider i...

Hmmm. Kanskje sende en mail?

Ellers; åssen går det med ketolysekuren, Mia1982? Begynner det å gå seg til med tellinga? Det gjør som regel det. Som Gerd sier, det er bare i starten det er nødvendig. Etter hvert blir det en vane, og du behøver ikke å veie og telle noe særlig lenger.

Hei, og takk for gode svar! Jeg fikk full uttelling på sticksen i går, så det var visst ikke noe problem! Har ikke telt til nå, prøvd å ta det litt mer forsiktig slik at jeg ikke mistet motet. Prøvd kurer før, men da har jeg gitt opp pga telling og veiing.. blir fort lei med andre ord!

Pappa har vært på kuren lenge, så jeg har lært mye når vi har vært der og spist middag. Tar det med ro, og koser meg mens jeg går ned i vekt! Herlig!
Jeg sjekker jo selvsagt karb innholdet, men stresser ikke mer enn det. Tror det er viktig å være litt avslappet også rundt det.

Grunnen til at jeg slanker meg nå er fordi jeg skal gifte meg, og vil helst tilbake til min idealvekt før den store dagen. Kryss fingrene for meg!

Har dere ellers noen gode ideer og tips til meg? Alt mottas med takk!

mia1982 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat