Vis enkelt innlegg
Gammel 02-12-04, 14:09   #17
MHM
Ikke flink, men god...;-)

MHM sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 50
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Å, Anne og Fedonisten - så gromme dere er mot ungene deres! Også så fint at dere deler det her slik at det går an å STJÆLE ideen.

Jeg har allerede stjålet Mariannes forslag om sms-kalender til mannen min. I går fikk han høre at han er kjekk, og i dag at han er snill. Får kanskje formulere meg litt mer som Fedonisten gjør til Andrea. Hvis han er mottakelig for så utbroderende følelser da. Gutta synes jo ofte det enkle er best... Det morsomme med sms-kalenderen, er at han har kontret med en sms-kalender til meg også! Det vil si; han gav et kompliment tilbake, og da jeg spurte om dette var en kalender, svarte han at det var en sex-kalender! Sånn kan det altså utarte seg... Men det var ganske uskyldig og morsomt da. (Alle vet vel at ektefeller har sex, men likevel føler jeg meg ganske "uskikkelig" som skriver sms om det...) Også morsomt å flørte med mannen min på sms - det har vi aldri gjort før. Værsågod, her fikk dere alle et tips til sms-kalender fra meg!

Hvem har sagt at adventskalendere er unyttig lurer jeg på????