Tråd: Forvirra!
Vis enkelt innlegg
Gammel 29-06-07, 10:23   #23
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Forvirra!

Opprinnelig lagt inn av Siss1, her.

Når det gjelder alkohol så sier legen min at så lenge du har alkohol i kroppen, så vil kroppen forbrenne den først før den fortsetter på fettet. Så fettforbrenninga stopper opp så lenge du har alkohol i kroppen, ja. Det er ikke snakk om mange timene, et døgn kanskje maks. Men drikker du alkoholholdige drikker som inneholder mange karber, så er jo det en helt annen sak! Jeg drikker kun ren sprit blandet med lettbrus som jeg tåler. Spiller ikke noe rolle hvor mye jeg drikker, jeg går ikke ut av ketose...

Det stemmer! Alkohol er lett å forbrenne, så den går først. Hvor lang tid den bruker på å komme ut av kroppen er jeg neimen ikke sikker på. Om man, la oss si, drikker en flaske rødvin med lite sukker i (pleier å kjøpe en med 2 g pr l).
SKulle faktisk ha likt å visst det, for jeg merker lite forskjell på nedgangen om jeg har spist som en rigid tulling, men likvel klart å ramle på snørrfylla.

Alltid greit å konkludere med at ingen er like

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat