Vis enkelt innlegg
Gammel 02-12-04, 23:59   #18
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Riktig tråd... , og skjønner hva du mener hvis du mener det samme om kalsium som om kalium...

Jeg tenker egentlig ikke spesielt i forhold til Atkins nå, men jeg ble veldig skeptisk til å ta kalsiumtilskudd i det hele tatt etter det jeg har lest...

Dessuten får jeg i meg ca 30 mcg D-vitamin pr dag pga at jeg tar to ss tran hver dag (i tillegg til multitilskudd), og nå begynner jeg å lure på om jeg burde kutte ned på tranen. Men da blir det for lite omega3, så da kommer jeg ikke utenom å ta et dyrere omega3-tilskudd, noe jeg ikke har råd til... det skal ikke være lett!

Men det som er sikkert er at MAGNESIUM er lurt å ta! Uten nok magnesium vil kalsiumet trekkes ut av knoklene og inn i bløtvevet.

En annen sak er at jeg nettopp så et innslag om at det kunne være farlig med for mye E-vitamin... Hvor skal forvirringen ende?!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat