Det er jo ikke så dumt da Scilla ! Det tror jeg jammen jeg skal gjøre neste år. Skrive opp 24 gode egenskaper jeg har. Sikkert godt å bli påmint dem, og seansen med å sitte og skrive dem ned pent på hjerter eller noe sånt - må jo føre meg seg mange positive tanker. Må bare fortelle om lappene jeg skrev i går (da stjal jeg masse fine setninger fra Anne og Fedonisten ) til onga. La dem i to runde bokser fra Ikea - de kommer i sånne gaveboks-sett. Tok dem med ut på badet og viste dem til onga under kveldsstellet. De ble kjempespente og heldigvis ikke skuffet når jeg fortalte at det bare var lapper oppi der. De ble ivrige og fikk for en gangs skyld gjort seg fort ferdig . La seg forventningsfulle ned i senga og fikk utdelt en boks hver. Åpnet hver sin lapp med tall på og ble så glade. Jeg fikk klemmer og de strålte. Tenk at så lite betyr så mye. Mannen min satt i stua og spilte gitar når jeg kom ned, og så koste vi oss med den lille historien min om hvordan onga reagerte. Og så sa han at han trodde at adventskalenderen jeg har laget til ham på sms, hadde han trodd at jeg hadde funnet på nettet eller noe sånt noe. Men når jeg fortalte at jeg hadde laget alle setningen selv ut i fra egenskaper jeg syntes han hadde, og at jeg hadde funnet så mange gode egenskaper at jeg måtte legge sammen to og to i enkelte setninger, ble han jo veldig blid da. Og da tenkte jeg - DETTE må være lykken ! Å ha det akkurat sånn som jeg har det nå. marianne